Η ψυχολογία επηρεάζει τη σχέση με την εικόνα μας; Το Your Permanent Beauty Expert σου απαντά!

Η ψυχολογία επηρεάζει τη σχέση με την εικόνα μας; Το Your Permanent Beauty Expert σου απαντά!

Είναι γεγονός πως ομορφιά και αυτοεκτίμηση είναι δύο έννοιες που πάνε μαζί και η μία εξαρτάται άμεσα από την άλλη. Η ψυχολογία μας έχει συχνές μεταπτώσεις και μπορεί να επηρεαστεί από πολλούς παράγοντες. Για παράδειγμα η εικόνα μας και η γνώμη των άλλων, το στρες, η ένταση στο εργασιακό περιβάλλον. Πολλές φορές ακόμη και η αλλαγή της εποχής επηρεάζουν μάλλον αρνητικά την διάθεσή μας.

Τις περισσότερες φορές η ευδιαθεσία επανέρχεται αν απλά αφήσουμε να περάσουν λίγες μέρες. Κάποιες άλλες όμως χρειαζόμαστε μια πιο δραστική τονωτική ένεση όπως κάποια θεραπεία ομορφιάς!

Όταν αντικρίζουμε στον καθρέπτη κάτι που αρέσει πρώτα σε μας, τότε έχουμε την πίστη ότι αρέσουμε και στους άλλους, περισσότερο. Και όταν ξέρουμε ότι είμαστε αποδεκτοί, αποπνέουμε διαφορετικό αέρα, αυτόν της σιγουριάς.

Ακριβώς σε αυτό το πλαίσιο θα μιλήσουμε για περιπτώσεις γυναικών που ενώ φαινομενικά δεν χρειάζονται παρεμβάσεις ομορφιάς, εντούτοις δοκιμάζουν οτιδήποτε νέο ακούσουν αρκεί να υπόσχεται «θαύματα». Σίγουρα αναρωτιέσαι γιατί συμβαίνει αυτό αφού είναι πολύ εντυπωσιακές χωρίς ιδιαίτερο βάψιμο και styling.

Αυτή η συμπεριφορά υποδηλώνει μια εσωτερική, μεγαλύτερη ανάγκη για αποδοχή. Οι διάφορες υπηρεσίες ομορφιάς και ειδικότερα οι πιο παρεμβατικές δεν στοχεύουν στην καλυτέρευση της καθημερινότητας των γυναικών αλλά στην επικράτηση της πεποίθησης ότι όσο πιο πολύ ασχολείσαι με την εμφάνισή της τόσο «ομορφότερη» γίνεται. Προσοχή όμως γατί αυτή η νοοτροπία περισσότερο βλάπτει την αυτοπεποίθηση μιας γυναίκας παρά την ενισχύει. Κι αυτό γιατί δεν της επιτρέπει να νιώσει ανεξάρτητη!

Κάθε γυναίκα είναι φυσικά όμορφη και ο κλάδος της ομορφιάς πρέπει να βρίσκεται στις υπηρεσίες της, όχι να καθορίζει τα standards για το πώς πρέπει να νιώθει!
Στο Your Permanent Beauty Expert προτρέπουμε κάθε γυναίκα να αναγνωρίζει και να αναδεικνύει τα ήδη δυνατά χαρακτηριστικά της, όχι να δημιουργεί νέες, δευτερεύουσες ανάγκες.